POEZIE DE IUBIRE

Intr-o zi cu soare

Cu mine m-am intalnit

De-atata timp plecata

Nu m-am recunoscut

Cine esti tu? celalalt,

m-a intrebat

si atunci s-a intamplat:

m-am indragostit de mine

m-am indragostit de oricine

de lume, de pamant

si atunci am inceput

sa cant:

tot ce pot sa spun acum

este ca iubesc

si pe acest drum

o sa te-ntalnesc

ma iubesc pe mine,

te iubesc in mine,

ma iubesc in tine

e un dar ceresc

Multumesc!

Un gând despre &8222;POEZIE DE IUBIRE&8221;

Care e parerea ta?

