Povestea lumilor – sfarsit

Am avut un vis:

Visam ca traiesc in lumea oamenilor, locuiesc intro casuta, mancam la aceeasi masa, spun si ascult povesti, am grija de copii, adica ceea ce fac de obicei. Visam ca trecusera multi ani de cand eram in lumea oamenilor si ca m-am trezit intro dimineata, am mancat, am povestit si am plecat la o plimbare prin padure. M-am plimbat, mult timp, singura, in visul meu, pana cand am ajuns la o margine, o alta faleza, dincolo de care erau doar culorile, toate culorile pe care le-am vazut in viata mea. Stateam jos pe margine, picioarele imi atarnau libere si desculte si eram foarte bucuroasa: culorile erau minunate, degetele de la picioare mi se rasfirau jucaus, bataiam din picioare, priveam in jur si nu ma mai saturam de privit. Linistea plutea peste nimicul din care veneau culorile.

M-am trezit si mi-am zis: Un vis frumos, pe care il voi tine minte pana atunci.

Care e parerea ta?

