Relativ folositoare

Daca va preocupa ce antivirus sa utilizati, am gasit din intamplare un articol foarte fain si am si pus in aplicare indicatiile lor.

http://www.go4it.ro/software/ce-antivirusi-folosim-pe-windows-7-6926308/

Aveam inainte un Avast! care mergea foarte bine, silentios, fara consum mare, totusi, aveam niste dubii legate de actualizarea bazei de date, asa ca am trecut la Microsoft Essential. Dupa ce am schimbat antivirul, am trecut la despaducherea registrilor, deoarece masina se zapacise de tot si nu mai mergea deloc. Am mai gasit un scaner Bit Defender ratacit in Mozilla pe care l-am dezinstalat, iar despaduchere, iar defragmentare, iar restart si acum rasuflam usurati ca am facut-o si p’asta, fara daune si cu unele beneficii 🙂 Microsoft Security Essentials se comporta bine si e gratuit (pentru windows cu licenta…). La mai mare si tot asa!

Un blog admirabil, indesat cu muzica clasica si care face streaming radio – tot muzica clasica, face deliciul nostru de cateva zile: http://i-bloggermusic.blogspot.com/. Pare aproape fara sfarsit, poti scormoni in el precum in podul bunicii, doar ca nu e praf!

Inca nenumarate cufere fermecate veti gasi in grupul adoratorilor de carti 🙂 o_biblioteca_virtuala, in care se intra de aici: http://freebooks.hobby-site.com. Daca sunteti cuminti si cititori, cereti voie frumos si intrati!

Va las sa scormoniti, sa chicotiti de bucurie si sa dati si la altii!

Care e parerea ta?

