Tre sa scriu ceva despre sapun

Ce sa mai scriu domle’, ca doar am tot pomenit-o pe Ligia de bine 🙂

Pai, oameni buni, tre sa scriu ca e important! Noi cu pielea mancam domle’ in decursul vietii, in jur de 60 de kg de cosmetice si alte substante din imbracaminte, domle! Eeee? Nu-i asa ca preferati sa papati ceva bun?

Intro vreme, ii faceam lui Ioan baie cu celebrele, prost recomandatele tarate de grau (pt ca si taratele au chimicale). Si plangea copilul meu 2 ore dupa baie si se inrosea ca focul si plangeam si eu cu el de jale. De ce? Taratele erau luate de la plafar si graul era plin de pesticide. Era Ioan carne vie de la atatea chimicale ingerate prin piele. Pana cand, am ascultat de bunul-simt al sotului si am dat flit recomandarii medicului si am aruncat taratele. Nu stiam de ce le arunc. Dar dupa ce Ligia ne-a facut niste sapun bun, bio, am inteles. Aparentele inseala ingrozitor, iar marketingul si credulitatea cu atat mai mult. Deci am scapat de plansetele de dupa baie. Si am castigat experienta.

Iac-asa,

papa pielicica ta

tot ce vrai

mata sa-i dai.

Si cea mai tare veste: Ligia are magaziiiiin! Poftiti aici: http://sapunbun.ro/

Ioan certifica sapunurile Ligiei ca nealergene, responsabile fata de mediu si sustenabile! Cum ar putea fi altfel cand si Ligia are un copilas cu dermatita si inca un copilas, fara dermatita si e maaaaaaaaaaare iubitoare de natura?

Si mai am motive foarte solide sa vorbesc despre Ligia: e mamica de 2 copii, are o pasiune pt sapun si cosmetice naturale si este antreprenor, adica face si bani din pasiunea ei. Asta pt mine inseamna f mult, pt ca Ligia e reprezentanta noului val al mamelor-care-isi-cresc-copiii, despre care voi scrie un gand mai incolo.

Care e parerea ta?

