Multumesc pentru sugestie

Am primit o sugestie de la prieteni cum ca bine ar fi sa pun si eu ceva poze frumoase in posturi, ca sa se clateasca si ochii, nu numai neuronii pe blogul meu. Fiinta ascultatoare de felul meu, m-am gandit ca ar fi frumos si mai frumos decat frumosul nimic nu este 🙂

Deci de azi, m-am gandit sa vanez pe web cate un fotograf sau pictor sau mai vad eu ce si sa ii promovez arta la mine pe blog. Intr-o vreme chiar umblam pe site-uri de fotografie, ma relaxa.

Si pt ca ieri am tot scris de familie si parinti, incep cu o fotografie de familie, asa, mai de cuconet 🙂

Ma uit la ei si mai vreau si eu unul 🙂 Pt alte foto: http://www.jofrancesphotography.com/ sau click pe fotografie.

Care e parerea ta?

