Gand despre progres

La inceput, e doar un chin si atat. Nu inteleg, nu stiu, nu vreau.

Dupa un timp, incep sa ma mobilizez, sa fac efort. Incep sa inteleg, mai aflu una-alta si cel mai important, vreau.

Dupa mult mai mult timp, efortul meu se transforma in obisnuinta. Ma simt bine facand efort, pt ca am inteles, am mai aflat si nici nu mai trebuie sa vreau. Incepe sa imi placa.

Dupa si mai mult timp, obisnuinta devine bucurie, nu numai ca inteleg, acum simt ca este bine ceea ce fac.

Si candva, cumva, in final, chinul devine binecuvantarea vietii mele.

http://addictivebehaviors.wordpress.com/2011/05/05/how-to-make-real-change-and-transform-your-life/

2 gânduri despre &8222;Gand despre progres&8221;

  1. Pai, da, asta e ideea! Sa faci efort. Gratuit. Impotriva timpului si a cerintelor. sa mergi pe jos, sa-ti cari copilul in manduca. Un copil e o gantera excelenta 🙂 sa te vaiti de spate si sa o iei de la capat. Pana la binecuvantare.

    Apreciază

  2. Draga Mady, cred ca este cea mai matura si mai din interior descriere a schimbarii pe care am auzit-o pana acum!
    Exceleent!
    Imi aminteste, paradoxal, de efortul fizic pe care il faceam cand alergam…. si unde, daca depasesti momentul acela de crampe, de febra musculara, de inertie, de lene, de durere, alergarea devine o placere… si miscarea, mersul inainte, devin o binecuvantare!
    Ma gandeam ca, daca am fi mai ceva sportivi, mai in miscare, cu siguranta am putea genera un alt tip de schimbare si o alta atitudine in fata schimbarii!
    La fel cum si daca ne-am indura eforturile emotionale cu ceva mai multa rabdare si mai multa constientizare, asta ne-ar mobiliza, treptat, si durerile fizice…. am gasi solutii si pentru dezintepenirea corpului…
    Mersi!

    Apreciază

Care e parerea ta?

