Am luat foc. La propriu

Nici o gluma, chiar mi-a luat puloverul foc azi. Am inteles instantaneu de ce scrie pe multe etichete de la hainutele de bumbac „Keep away from fire”, cu toate ca se subintelege…. nu? Bumbacul are niste firisoare mai lungi care formeaza un puf la suprafata tesaturii, extrem de inflamabil. In 2 secunde aveam maneca stanga plina de flacari mici, care se miscau cu viteza in sus. In secunda 3 am pus copilul jos, in stilul aruncat si aveam deja si partea stanga-fata in flacari. Cu nadejde mi-am dat cateva palme peste mana si piept, apoi m-am batut pe umar si pe spate, unde nu vedeam ce se intampla. Miroseam a fum, dar n-a apucat sa ia foc mai mult. Ioan ramasese siderat, a tacut malc si amandoi in transa, am luat motocicleta si am sters-o acasa.

http://roanoke.edu/Academics/Academic_Departments/Chemistry/News/Photo_Features/2007_Magic_Show.htm

Avertismentul asta e pe bune: bumbacul nu se apropie de foc. Nici macar mai pe departe, ca la mine 🙂

2 gânduri despre &8222;Am luat foc. La propriu&8221;

Care e parerea ta?

