Gand despre lamantin

 

 

 

 

 

http://www.futura-sciences.com/fr/definition/t/zoologie-2/d/lamantin_9811/

Fiu-meu a dezlipit un lamantin din oceanul cu animalute (de pe usa bibliotecii), l-a mototolit bine si cu ultimul strop de lipici ramas l-a spanzurat de tocul usii. L-am vazut dupa ce a adormit, l-am desfacut cat am putut de bine, l-am netezit si l-am lipit la loc in ocean.

De ce am facut asta, m-am intrebat? E oricum aproape de disparitie, asa rupt, lipit si botit…. Si mi-am raspuns: ca sa-l mai poata dezlipi inca o data. Si poate si pentru placerea de maine, cand il va vedea.

Poate nici nu-si va da seama, poate nu-si va aduce aminte de lamantin. Dar sentimentul meu s-a lipit de abtibildul acesta cu lamantin si acum inoata liber, intr-un ocean de animalute, pe o usa de biblioteca 🙂

2 gânduri despre &8222;Gand despre lamantin&8221;

Care e parerea ta?

