Vizita de lucru: azi, C&A

I-am calcat si anul acesta pe cei de la C&A, cu toate ca anul trecut speram sa nu o mai fac si nu pt ca au produse proaste, dar sunt incredibil de incurcat aranjate-amestecate, incat eu plec de fiecare data de acolo cu un vajait in urechi, un nod in gat si un bolovan in stomac.

La C&A a venit vara in toata regula, produsele de primavara se mai gasesc doar la solduri si tot ce am vazut era subtire – subtire si cu 30 de grade afara 🙂 Cautam pt Ioan niste pantaloni de primavara, nici grosi nici subtiri, sa fie bio si cam atat cu pretentiile. Nu aveau nici fir de pantalon din bumbac bio la marimea 92, asa cred. Poate erau de vara, cine stie, ca nu am avut timp sa ma uit si la cei subtiri. Modul de aranjare al produselor mi-a lasat impresia de amalgam de marimi, culori, materiale, copii si adulti in vizita. Bumbacul bio este „inteligent” dispersat intre alte produse, are eticheta verde, pe care o vanezi din stand in stand, apoi vanezi eticheta cu marimea, ca nu se stie niciodata si tot asa, la sfarsit nu am gasit mai nimic.  Din ce imi amintesc nici nu au voie sa amestece produsele bio cu cele conventionale, dar nici la vanzarile lor nu le face bine babilonia! Merchandising, nota 0 spre -1.

Produsele bio sunt mai variate decat la Decathlon, pastreaza totusi un specific sportiv (tricouri, bluze, sosete!) exceptand niste camasi cu maneca scurta care pareau acceptabile. Fara pantaloni, fara geci de primavara, fara hanorace bio. La bebelusi gama bio e diversificata cu aparent tot tacamul necesar (zic aparent pt ca eram in trecere).

Am reusit cu insistente radicale sa  gasesc niste sosete aproape bio (95% bumbac a fost procentul maxim pe care l-am gasit la sosete marimea 24). Dar majoritatea sosetelor pentru copii aveau bumbac bio 60 – 70 %, restul poliester, elastan si altele asemenea. Cu eticheta verde identica! Nu stiu cu ce parte a corpului gandesc designerii lor, dar se pare ca peste varsta de 18 luni nu ai voie sa fii alergic la fibre sintetice. Pentru bebelusi au sosete 100% bumbac organic, de la marimea 24 incolo… ciu-ciu!

M-am uitat si pe site-ul corporate si pe site-ul din Romania sa gasesc fotografii ale produselor bio pe care le-am luat: un tricou frumusel, 6 perechi de sosete aproape bio ( sa speram ca fara mancarimi in ele) si o sapca non-bio (daddy’s choice). N-am gasit decat cateva fotografii pe site-ul corporate, dar alte produse. Inseamna ca nu trebuie sa le vedeti, nu? In trecere am dat un ochi si pe la fete si am vazut ca au si-acolo ceva-ceva bio si la barbati, asemenea. Mai trec pe la ei cand vor fi reduceri, pana la urma nu mor din 2 vizite pe an. Si cam atat.

Si pentru relax, magnolia si parul din fata casei au inflorit. In sfarsit. E primavara.

Magnolia

Parul

Un gând despre &8222;Vizita de lucru: azi, C&A&8221;

Care e parerea ta?

