Fabula pin-ului uitat

Mi-am adus aminte azi de o povestire a parintelui Paisie athonitul, care descria  foarte frumos parcursul omului de la mandrie la smerie. Spunea asa: ca intr-o zi, fiica unui batran l-a gasit pe acesta plangand si l-a intrebat ingrijorata cine l-a suparat. Iar batranul i-a spus cu amaraciune, ca el, care a omorat un leu cu un cutit si in razboi tintea ca nimeni altul si cate si mai cate fapte de curaj a facut, iata ca nu mai poate omori nici macar o musca. Care l-a necajit fara crutare, pana cand bietul batran a dat in plans. Si s-a smerit, a realizat unde este si cum este si ce mai poate si cat mai poate.

Iar eu, mi-am uitat codul pin de la un card pe care il foloseam de ceva vreme. Nu l-am mai folosit 2 luni si a disparut ca luat de vant din memoria mea. Am incercat sa recuperez pin-ul, fie gasind hartia primita de la banca, fie din propria memorie. Nu a functionat, nici una, nici alta. Aveam o imagine in memorie, dar a unui pin gresit, ceea ce era revoltator! M-am perpelit cateva zile degeaba, apoi am lasat totul balta, avand alte treburi. Si intr-o dimineata vad in sufragerie pe jos o hartiuta (tot timpul sunt hartiute…) si pe ea vad un numar, care nu diferea de pin-ul din capul meu decat printr-o cifra, 7 in loc de 8. Si nu-mi venea sa cred, dar chiar era pin-ul corect si chiar mi-am deblocat cardul. Deci o cifra m-a smerit pe mine. Iar azi m-am amuzat, pt ca la casa de marcat in Mega Image, mi-am adus aminte pin-ul de la cardul sotului, pe care l-am mai folosit o singura data in existenta.

Obisnuiam sa cred in ceea ce imi trecea prin cap, ceea ce scrie in carti si pe etichete.  Si am scapat tare greu de obisnuinta asta.

Credit: http://www.jobartholomew.com.au/blog/index.php/2011/10/open-your-eyes-personal-project/

Care e parerea ta?

