Uneori trebuie doar sa astepti

e greu sa astepti. un semn o idee o directie. unde sa caut si ce sa fac? am cautat, am batut si nu mi s-a raspuns, am cerut si nu s-a auzit. n-am primit vreun raspuns si nici o usa nu s-a deschis. doar intrebari.

e si frumos, da , e adolescentin, dar cu muschiul antrenat, ca acum, e o joaca in necunoscut. cu ochiul la panda, cu urechea de iepure, astept un raspuns.

si dintr-o data, cineva zice: DA!

Da?? Da! Da, la ce? la care intrebare, la care suspin, la care durere, la care indoiala, la care chin?

Si apoi vine luminarea: DA la tot. „Ce fac mai departe?”

fac tot ce pot.

thoughts above universe cloudsCredit: http://www.photographyblogger.net/hidden-faces-portraits-of-women-by-natia-rekhviashvili/

2 gânduri despre &8222;Uneori trebuie doar sa astepti&8221;

Care e parerea ta?

