Vizita de lucru: in we, Naturalia

Ei, dupa o mie de ani, am ajuns la magazinul Naturalia de la Alba-Iulia, care este la 2 statii de masina de noi 🙂 E un magazin mare, un market in care gasesti si seminte si carticele pt copii si paste si ceapa. E interesant pt ca au multe produse care merita testate. Brusc, parca m-am simtit usurata. Ioan are ce manca si de aici. Bineinteles ca nu tot ce e in raft, au o multime de produse pe care scrie „bio”, „organic” degeaba, dar am gasit si chestii interesante si pe care le vom testa. Tocmai acum Ioan are o reactie alergica acuta la nu-stim-ce si nu putem introduce ceva nou. Am scos pasta de dinti, sapunul (si sapunul??? da, si sapunul), rosiile si asteptam cu interes calmarea ca sa putem incerca biscuitii (din care a gustat deja), ardeii si ce-am mai luat.

Noi am mers acolo sa luam nuci de sapun dar nu mai sunt nici la importator (ce succes am!) si seminte de chia, la fel de absente. Am mai remarcat pt noi un raft intreg de tincturi de la Plant-Extract si un raft cu sare inalbitoare.

Una peste alta, interesant, de testat si de repetat vizita 🙂

Care e parerea ta?

