Gand de lucru

M-a pus la lucru mobilul meu! Am scris si eu un post tare filosofic despre lucrari si a disparut in neant. Am hotarat ca mobilul nu e de incredere pt bloggeri.

Ziceam ca atunci cand lucreaza, mainile se roaga de fapt. Lucrul e rugaciunea lor. Iar picioarele, cand merg, isi fac rugaciunea lor. Pielea care creste tacuta, stomacul care mesteca mancarea, creierul cu potentialele lui electrice, toate isi fac rugaciunea,, smerite si ascultatoare, prin activitatea lor.

O activitate care nu se vede. Dar daca omul nu lucreaza, decade. Daca omul nu inainteaza, devine trist. Daca pielea sau stomacul sau creierul se opresc din lucrare, omul moare.

Asa ca, mi-e frica de lene si de plictiseala.

Care e parerea ta?

