Nu pot scrie nimic serios

Probabil din cauza oboselii, nu ma pot inca apuca de treaba. Cu toate ca a fost un concediu fain, multamita sotului, inca nu m-am refacut, sunt ori in dispozitie poetica, ori ghidusa. Pesticidele alea ce vreau a le infiera nu se aliniaza in gandurile mele deloc.

In schimb, se aliniaza umorul romanesc, pt ca da, chiar cred ca romanii stiu sa glumeasca, sa faca haz de necaz. Si pot sa aiba un umor involuntar de toate calitatile!

Exemple: in pasul Tihuta, adica pe-aici pe undeva, pe partea dreapta, puteti servi o bere la bufetul „Ousorul”. Era deschis ousorul cand am trecut si avea o usa ca toate usile.

http://www.2rism.ro/obiective-turistice/component/content/article/37-transilvania/294-pasul-tihuta-

Mai departe, ne-a depasit un camion, al companiei TRANS CUR SRL. „Trans” scris cu albastru si „cur” scris cu rosu. Nu ne-am prins de ce.

In Cluj, vad la un magazin un abtibild pe geam: „Panda, sistem de alarmare”. Magazinul arata cam rau, totusi cineva il pandeste. Un alt magazin era pazit de „Ochii mari”. Noi am facut gura pana la urechi!

Pe un zid, un grafitti absolut original, nu l-am mai vazut in alta parte: „Si timbrele gemeau cand le lingeam”. A simtit nevoia sa se marturiseasca public, pacatosul.

Tot in Cluj, pe geamul unei cafenele (afara era cald…) scria mare: „Va servim inauntru cu caldura”. Am zis: „Multumim, e cald si afara”!

Si umor de situatie romananeasca: intr-o zi torida de primavara, in drum spre Sighisoara, stam  in camp la o bariera. Si stam, si stam si nu trece nimic. Apoi bariera se ridica si o luam la goana, cu soarele batand darabana in tabla masinii. Dupa vreo 5 minute, iata ca vedem un personal de 2 vagoane, dandu-si duhul pe sine, in drumul spre bariera. „Ai intarzaiat la intalnire, ne-ai ratat!” am zis si am fugit mai departe 🙂

3 gânduri despre &8222;Nu pot scrie nimic serios&8221;

    • Merci si noi! Azi am ras de cartofii de langa restaurantul „Rucar”, o statie mai jos de spitalul Victor Babes. Am ras de bucurie: fasole, sfecla si cartofi langa fantana arteziana. O oaza de normalitate intre betoane!

      Apreciază

Care e parerea ta?

