Nuci de sapun, ura!! Bumbac organic, ura!!

Azi/ieri am avut multe motive de sarbatorire:

O bunica mi-a spus ca nucile de sapun au aparut la televizor, la emisiunea „Draga mea”. M-am simtit bine, eu scriu, televizorul vorbeste, ne completam 🙂 Daca nu ati citit deja, cititi articolul despre utilizarea nucilor de sapun, la care promit sa mai lucrez.

Percalul din bumbac organic pieptanat, pt lenjerii de pat nenumarate, e in drum spre noi. Firul a ajuns deja si e in lucru, la Alexandra, care il va transforma intr-o hainuta anti-racoare:

Coton nat

Ioan a cazut pe scari doar 3 trepte. Uffff, am scapat.

Azi, Ioan a iesit prima data la plimbare cu prietena lui, Elena. Fara mine. Nu-mi vine sa cred, uitasem ca se poate si asa 🙂

Pelerini la Sihastria PutneiPelerini la Sihastria Putnei

Care e parerea ta?

