Alte carti pentru Ioan

Continui aici lista cartilor pt Ioan, pe care am inceput-o aici: https://jurnaldecomuniune.wordpress.com/2013/04/26/carti-pentru-ioan/

In memoria bunicului meu, ii voi da lui Ioan sa citeasca o carte care a aparut in 2012 si pe care abia astept sa o citesc: „Cotul Donului 1942”. O carte de marturii ale supravietuitorilor, care au 90 si mai multi ani si au mintea vie. I-as face „tezaur national” daca as putea.

Don

la cotul Donului

s-au dezlegat de viata

Si-acum traiesc, ca si cum moarte nu-i.

In memoria bunicului meu, care a ajuns la Cotul Donului, dar a fost salvat de o schija de obuz in plamani. A fost salvat pt ca nu a fost mortala si a fost trimis acasa inainte de dezastru. Si asa a putut sa se nasca mama mea. Si asa am putut sa ma nasc eu. Cititi mai multe aici: http://basarabialiterara.com.md/?p=13790.

Cine o gaseste la vanzare, rog sa-mi dea sursa intr-un comentariu.

Si inca o carte, pe care o citesc acum:

http://www.sfintii-inchisorilor.ro/

Si cred ca lista se va mai lungi 🙂

Care e parerea ta?

