O plimbare in parc… alt parc

Azi am iesit din lumea noastra mica, desfasurata intre locul de joaca din spatele spitalului Victor Babes si belvedere, in parcul IOR, banca, cuptorul de paine si biserica (interesanta combinatie, nu? :)). Am mers in parcul Izvor, sa ne relaxam intre prietene, la umbra colosului popo…ului. Am calatorit cu metroul, pt ca a fost excursie educativa si m-am plictisit de taxiuri. A fost distractiv, mai ales ca nu mi-am tasat 3 vertebre carand tricicleta pe scarile interminabile de acces in statii! Metroul are lifturi la statiile pe care le-am utilizat (Dristor si Izvor). A fost o revelatie pt salele mele aceasta descoperire, de unde mi-am dat seama ca n-am mai iesit de mult timp in oras 🙂 Parcul Izvor are un loc de joaca f frumos amenajat, cu un enorm cusur: este in plin si nemilos soare. Fiind insa dupa-amiaza, soarele se mai domolise, iar castelul de jucarie tinea destula umbra ca sa se joace copiii fara a se scoroji de caldura 🙂

Bucurestenii, repet, sunt cei mai deschisi si prietenosi cu copiii mici, raportat la locuitorii oraselor pe care le-am vizitat in ultima vreme (Horezu, Cluj). Bravo lor! (n-as fi crezut…).

Femeile sunt darze si respecta maternitatea: mi-au oferit locul lor in metrou. Barbatii au in general ochii inchisi de pleoape si urechile inchise de casti: nu mi-au oferit nimic.

Una peste alta, cu discutia invioratoare cu tot pe care am avut-o, mai repet escapada, ca doar n-o sa las pustanii si donsoarele sa se plimbe cu liftul fara mine, hahaha.

http://www.romaniapozitiva.ro/bucuresti/palatul-copiilor-la-parcul-parlamentului-parcul-izvor/

 

8 gânduri despre &8222;O plimbare in parc… alt parc&8221;

Care e parerea ta?

