Simt nevoia sa ma conectez la bio :)

Cu alte mamici, cu alte bloguri, cu alte idei.  Intalnirea de ieri cu Tami pur si simplu mi-a intors creierul catre altceva, mi-a dat o stare noua. Asa mi se pun mie rotitele in miscare, in prezenta altora. Nu stiu ce a facut, dar noi am mai lucrat impreuna, si foarte bine :). Sunt in asteptarea materialelor de lenjerie din bumbac organic si trepidez de nerabdare! Vi le arat si voua….

Mai jos, un scurt inventar de hainute bio, cu fotomodel 🙂

Un copil bio imbracat in RomaniaUn copil bio, cu pisici la un festin de Pasti

La Vicov a fost rece si l-am imbracat cu pantalonii de lana merinos (pe piciorul gol, pt ca sunt dubli) de la www.hiphip.ro, care nu ii fac probleme, deci ii pot recomanda cu caldura pt toamna-iarna-primavara-munte. Bluza de trening din bumbac organic C&A. Caciulita de bumbac organic „pitic” de la natureshop.com, pe vremea cand aveau hainute de copii din bumbac organic. Acum nu mai au. Ciorapi bumbac organic 95%, C&A.

 

4 gânduri despre &8222;Simt nevoia sa ma conectez la bio :)&8221;

  1. Ma bucur, Madi. Sper ca spre o stare buna. Vroiam sa-ti impartasesc, dar intr-un spatiu mai intim, si eu m-am simtit bine si am plecat cu un plus de energie buna, ganduri linistite.

    Apreciază

Care e parerea ta?

