Gand despre copiii altora

Father With Child Stock Photo

Imi pasa cum sunt crescuti copiii altora, ma doare pt ei si ma interesez de ei. Cat pot si eu, macar un zambet, le dau cu drag, de fiecare data cand ii intalnesc.

Si va sfatuiesc sa faceti la fel. Daca nu din larghetea inimii, din faptul ca ne plac copiii sau din idealismul unei armonii pierdute, macar dintr-un calcul rece: peste 20-30 de ani, cand va veti intalni cu acest copil pe strada, ar fi bine ca el sa va zambeasca, la randul lui. Atunci el va fi puternic si noi, parintii de acum, vom fi mai slabi sau foarte slabi.

De aceea, eu zic ca trebuie sa ne pese de copiii altora.

 

5 gânduri despre &8222;Gand despre copiii altora&8221;

  1. Stiu, datul huta pe bloguri e mai usor, dovada impanzeala internetului cu parole parole, e treaba ta personala. Insa atunci de ce sustii ca iti pasa si cum anume te interesezi de ei? (pentru ca asa scrie acolo)

    Apreciază

    • Pai, ronald, pt copii scriu. Daca parintii citesc, copiii beneficiaza. De experienta mea in curatenie, hainute si mancare bio. Aceste chestii umile, care ne tin in viata. Pt prevenirea alergiilor si a altor boli. Am si eu un copil de aproape 2 ani si blogul e singura modalitate de a-mi pune experienta la vedere.

      Apreciază

  2. Wow, naivul de mine, si eu care percepeam zambetul copiilor ca pe un codou facut adultilor si un lucru care iti lumineaza toata saptamana. Acum sa inteleg ca un adult care zambeste unui copil face un inimaginabil act de caritate si o investitie in viitorul social al natiei? 🙂 Daca iti pasa intr-adevar, de ce nu faci ceva cu asta? E de exemplu moda asta cu toate locurile de joaca pe bani pentru copii si toate petrecerile, am vazut ca a ajuns un act social participarea la asa ceva, cu cat mai putin educata familia, cu atat mai obligati se simt sa duca copilul in chestii de gen. De ce nu te afiliezi cumva cu cei care organizeaza asa ceva, si la inceput sa aduci pe masa niste servicii si denominari care sa atraga asemenea familii, pana lansezi moda si devine social deci obligatoriu pentru toti sa apeleze la genul acesta de consiliere/dezvoltare de abilitati (nu ma pricep, tu stii), moment in care iti aduci serviciile si denumirea lor mai aproape de ce vrei sa realizezi de fapt cu ele: sa ajuti la educarea in termeni umani a unei generatii (romane, stiu, grea sarcina).

    Apreciază

Care e parerea ta?

