Gand despre ocazii

Socotind eu in aceste zile, care sunt momentele de schimbare profunda din viata, mi-a iesit un numar tare mic. Am contabilizat asa: nasterea (pt toti cei implicati), un copil mic in familie, botezul (pt toti cei implicati), nunta (pt toti cei implicati), o boala importanta a unui membru al familiei sau personala, moartea cuiva drag. Si mai este si moartea personala, dar aici nu am multe de spus deocamdata :).

Deci cate ies? Poate 10 momente de turnura, cand plutesti sau te prabusesti, esti rupt sau te rupi de cele zilnice, obisnuite, monotone? Intr-o viata de 74 de ani in medie?

Aceste ocazii de schimbare sunt adevaratele trenuri hiper-rapide ale vietii, care ne duc cat clipim din ochi, catre extraordinar, in bine sau in rau. De aceea, cred ar fi foarte folositor un curs de utilizare a ocaziilor de schimbare, nu credeti?

crh train

http://wownesia.com/2011/04/5-fastest-train-in-the-world/

Pt ca trenurile vin si pleaca, indiferent daca stim cum sa urcam, avem bilet sau nu, am gresit peronul sau am intarzaiat.

Care e parerea ta?

