Gand despre universul empatic

Universul omului este construit pe empatie, pe oglindirea in celalalt si cu celalalt. Altfel cum s-ar putea intampla ca de fiecare data cand uitam sa fim empatici, lipsa noastra se completeaza in timp foarte scurt prin preluarea sarcinilor pe care am refuzat sa le intelegem?

Daca am respins neputinta celuilalt, pe nesimtite ii luam locul, devenim cumva neputinciosi; chiar daca nu ne aducem aminte cum si cand, am judecat si am respins si n-am iertat „scaderile” celuilalt.

Astfel, ne autoimpunem sa trecem in locul lui, pentru a completa empatia, pana la perfecta oglindire.

http://coevolvecoaching.com/happy-and-sad-makepurple-bridging-an-emotional-gulf/

Mirroring With Social Intelligence - The Epoch Times | Body Language - Kinesics | Scoop.it

http://www.scoop.it/t/body-language-kinesics/p/350577983/mirroring-with-social-intelligence-the-epoch-times

Care e parerea ta?

