O poveste foarte personala

Sa va citez o poveste:

…cresterea brusca a cazurilor de imbolnaviri poliomielitice in anumite perioade pt care autorii nu au niciun raspuns, dar se pare ca sunt direct legate de introducerea unor noi vaccinuri: intre anii 1945 – 1954 s-au introdus vaccinurile DTP. In alte tari s-a remarcat acest lucru dupa introducerea vaccinului antivariolic (Germania, SUA). …Este vorba de poliomielita provocata.

Williams si colab. au descris cazul unui pacient care suferea de lichen plan … Din pricina infectiei latente cu retrovirusuri (care au contaminat vaccinurile), leziunile s-au manifestat ca si un lichen plan…

Aceasta poveste am citit-o intr-o dimineata, in aceasta saptamana, stand pe tronul nostru cel de toate zilele, in cartea: „Vaccinurile, preventie sau boala?”, scrisa de dr. Todea-Gross, la pag. 107. Am deschis intamplator la aceasta pagina si iata ca parca citesc despre mine: poliomielita in urma vaccinarii, apoi lichen plan. Si ce mai citesc in continuare, nu mai e povestea mea, slava Domnului:

… lichen plan: simptomele acestuia au disparut dupa tratamentul cu cortizon, atat local (topic), cat si pe cale generala; dupa o luna au aparut noduli rosii la nivelul pielii, care s-au extins rapid pe intregul corp; la nivelul plamanilor s-au evidentiat zone reticulo-nodulare si s-a pus diagnosticul unei leucemii limfocitare cu celule T; la pacient s-au gasit anticorpi impotriva virusului leucemic cu celule T (HTLV). Autorii au recunoscut ca exista o legatura clara intre leucemia animala (deci posibil si umana) si retrovirusuri.

….s-a constatat ulterior ca vaccinurile antipolio au fost contaminate cu SV40 (virus simian, un retrovirus), care poate provoca tumori maligne sau leucemie.

Studiul citat: C.K.O. Williams, G.O. Alabi, T.A. Junaid, C. Saxinger, R. C. Gallo, D. W. Blayney, W. A. Blattner, M. F. Greaves, „Frequency of Adult T-cell Leukaemia/Lymphoma and HTLV-I in Ibadan, Nigeria”, British Journal of Cancer. 05/1993; 67(4):783-6.

Inapoi in 2000, prietena mea raspomenita de bine, care acum e medic in USA, m-a ajutat sa ajung la dr. prof. Forsea, o somitate in dermatologie, la vremea aceea, ca si acum. Dupa cum spunea un coleg al dumisale: „Forsea nu greseste”. Si Forsea a vazut in leziunile mele, un lichen plan. Mi-a prescris cortizon, pt ca aveam un prurit dureros, zi si noapte. M-a chemat la spital, la biopsie, pt confirmarea diagnosticului. Am iesit pe 3 carari de acolo, Catalina m-a mai remontat si mi-am luat picioarele la spinare catre medicul homeopat pe care il frecventam pe atunci.

Anul trecut, cand am fost la dermatolog sa-l consulte pe Ioan, i-am pomenit acestuia de alergiile mele, de lichenul autoimun si a vrut sa vada leziunile. A fost foarte ferm: „Acesta nu este un lichen plan, pt ca nu exista lichenificare, dupa atatia ani, pielea nu poate fi supla, e altceva”. Si al doilea citat din dumnealui: „Homeopatia nu exista”. Eu am multumit frumos pt diagnosticul de dermatita atopica a lui Ioan si ne-am vazut de trebusoara bio-homeopata.

Ce mai citesc in cartea mai sus numita despre dermatita atopica:

Deoarece severitatea leziunilor cutanate nu se coreleaza cu expunerea la alergeniila care bolnavul prezinta raspunsuri pozitive, iar terapia de desensibilizare este ineficienta, se considera ca patogenia bolii este mai complexa decat a alergiilor… asociind elemente de autoimunitate. Ceea ce este mereu omis este faptul ca la 2-4 luni incepe si vaccinarea sugarului. …. Tratamentul clasic, simptomatic, cu cortizon, antibiotice … nu este unul eficient. …parintii recurg … la terapii alternative: refacerea florei normale a intestinului; detoxifierea ficatului si a rinichilor …; eliminarea din alimentatie a produselor alergene (lapte de vaca, substante chimice s.a.).

Asta e. Ma intreb retoric, unde as fi fost acum, daca as fi facut tratament cu cortizon? Daca  i-as fi dat lui Ioan cortizon? Vaccinul care m-a infectat a fost contaminat cu retrovirus simian, ca la pacientul de mai sus? Si nu am raspunsuri. Decat credinta in Dumnezeu si in mana lui cea buna, care are grija sa fac alegerile de supravietutor :).

PS Daca stiti mai multe despre vaccinarea care se facea in 1975 (ce tip de vaccin, producator, compozitie, surse de info), la varsta de un an si jumatate, va rog sa comentati. Multumesc.

http://www.vaccinetruth.org/

2 gânduri despre &8222;O poveste foarte personala&8221;

Care e parerea ta?

