Rugaciune pentru vremuri de nevoie

Nici nu a trecut bine problema cu apa, care a durat 5 zile, ca a disparut, ba gazul, ba curentul, ba internetul, cateva ore, in fiecare zi. Ba una, ba alta. Noroc ca apa am avut in bidoane, ca si ea s-a oprit din nou zilele trecute, pe motiv de revizie.

Fata care ma ajuta la curatenie cateva ore pe saptamana e in sesiune, nu poate veni. Sotul e in sesiune de proiecte si vine noaptea devreme, adica spre dimineata si pleaca dimineata, imediat ce e functional.

Si e cald, Ioan vrea afara si e o insolatie cumplita pana ajungem in parc. E pleostit, e nervos, ba l-au ros si sandalele noi si i s-a umflat un picior. A facut alergie la muscaturi de tantari in exces. Am gonit tantarii, dar e cald si noaptea, iar geamul nu se poate deschide oricand, pt ca vecinii dau cate o petrecere pe ora. Cum le vine chef, cum dau muzica mai tare. Si mai tare. Le-am promis o reclamatie la comandantul sectiei de politie, care e o strada mai incolo.

Oricat Osteocare as lua, se cunoaste putinatatea somnului. Nici de scris nu prea mai e inspiratie. Si mai am si de lucru la proiect, ca acum, muncesc, na! Dar scriind, constat ca am mai multe motive de bucurie decat de intristare, deci ma bucur ca pot face ce e de facut si cat pot face.

Si va spun rugaciunea mea, cu care imi alin oboseala si care imi mai da un impuls, sa ma misc mai departe:

„Doamne, miluieste-ma, am nevoie de Tine. Nu ma milui dupa putinatatea rugaciunilor mele, nici dupa putina mea pocainta. Miluieste-ma, Doamne, dupa multimea nevoilor mele, ca sunt mama; miluieste-ma, Doamne, dupa multimea slabiciunilor mele si da-mi putere dupa adancimea lipsurilor mele; miluieste-ma Doamne, dupa multimea fricilor mele, dupa multimea judecatilor mele, dupa multimea greselilor, a isteriilor, a furiilor si a nestapanirii mele; miluieste-ma, Doamne, dupa multimea nestiintei si a nebagarii mele de seama. Ca sunt mama”.

Si Dumnezeu aude si raspunde: cu forte proaspete, cu un calm de niciunde, cu un norisor prietenos, cu un zambet fara niciun motiv, pe buzele mele. Cu sufletul mai usor, viata are o culoare frumoasa.

http://colectieicoane.blogspot.ro/search/label/Icoane%20vechi

Care e parerea ta?

