Prin ochii medicului care plange

Merita sa ascultati de la cap la coada acest discurs. Pe mine m-a miscat si pt ca anul trecut aveam rezistenta la insulina, deci eram pe drumul catre diabet de tipul II. De unde stiu ca mi s-a intamplat asta? Simplu: dupa starea mea psihica foarte schimbatoare, nevoia de dulce si glicemia foarte variabila. Si mancam dulce, mancam strudele, prajituri, dulceata, cu toate ca stiam ca sunt pline de zahar si sunt pe un drum care merge direct in spini. Trezirea nu mi-a fost data de lichen, ci de alarma mea interna, care imi suna a epuizare. Slava Domnului, am putut renunta pana si la strudele si acum pot sa mananc cate o lingurita de miere din cand in cand, fara a avea schimbari de dispozitie.

Mare atentie! Ingrasarea e un semnal al rezistentei la insulina, dar sunt multe persoane obeze de-a dreptul, care nu prezinta acest simptom ingrijorator si multe persoane slabe, care fac miscare si care sunt pe drumul catre diabet, din cauza dietei. Cel putin asta zice tipul si experienta mea.

Din punctul meu de vedere, doctorul e iertat. A zis si ca farma face bani, indiferent care ne e boala si indiferent cat de „confectionata” e ea. Deci chiar merita ascultat. Pt ca in final, plange.

Care e parerea ta?

