Azi e ziua lui Ioan

Are 2 ani si parca ieri avea 2 luni si mergeam pe 3 carari cu el in brate. Acum mai are putin si ma duce el in brate 🙂 De saptamana trecuta s-a hotarat sa stea pe tron, ca oamenii mari, cu ajutorul unui reductor. Pun masina de spalat la 2 zile, nu-mi vine sa cred. Inca nu sunt sigura, inca ma mai intreb daca suntem pe calea aceea catre punctul numit „fara scutece”. Oricum, rotatia rufelor a ajuns la sfert.

De ce credeti? Pt ca i-am spus ca ii iau chiloti colorati daca face pipi/caca la toaleta. Olitele (3) nu le-a suferit pe niciuna. Dar toaleta…., sa fie mare, sa ne imite in tot ce facem… Asta da! Si sa aiba chiloti colorati cum are taica-su’. Noroc ca am gasit ceva la Napati :)).

Asta inseamna educatie prin proximitate. Asta inseamna pentru mine sa fii parinte, sa mergi si copilul sa te urmeze. Dar trebuie sa mergi. De aceea vreau sa fiu langa el integral cat mai multi ani. Ca sa stie al cui copil este si cum este. Ca sa stie in inima lui, ca sa aiba timp sa simta „parinteala”, amestecul de rutina, ingrijire si aventura, sentimente profunde si nervi care inseamna doar: „Esti cu noi, existi cu noi”. In capul meu, asta e cel mai mare cadou pe care un parinte il poate face copilului: sa ii arate cine este. Prin fapte si nu prin discursuri, prin prezenta, nu prin cadouri, prin imbratisari, nu prin salariul bonei/plata gradinitei.

Ce isi va aminti Ioan cand va fi mare? Nu casa, nu jucariile, nu parcurile, astea raman doar cioburi din ele. Dar acel sentiment de incredere si stabilitate care se inradacineaza in primii ani, prin parinteala, nu va fi amintire, ci va face parte din structura lui. Va fi liantul tuturor caramizilor care se vor folosi ulterior la constructia lui.  Pentru mine, merita orice investitie, si sper ca Dumnezeu va aproba cererea 🙂

Asa ca n-o sa scapi curand de mine, beeeebeeeeee! (asta inseamna sa lucrez de acasa). A, si stii, am spus tuturor ca e ziua ta! La Multi Ani!

Ganditorul mancacios

13 gânduri despre &8222;Azi e ziua lui Ioan&8221;

  1. La multi ani, Ioan! Sper sa fac treaba buna si eu cu cresterea copiilor mei, ca sa fiti tovarasi in viata si sa aveti particica voastra de lume in care sa va simtiti bine.
    Imi place cum sta el pe scaunul directorial…si ce grafice are in spate :-)…si eu am casa plina de grafice de-astea 🙂

    Apreciază

Care e parerea ta?

