Sa nu vorbim, sa n-auzim, sa nu-ntelegem

De ce nu ma mira marea tacere si inteposare cand vine vorba de cipuri? De Visa, de Mastercard? Acum au aparut sub fereastra de editare linkurile „promoted”: visa, mastercard. Numai pt ca le-am scris numele si au si venit. Acum intelegeti de ce sfintii parinti ne spun raspicat sa nu chemam pe cel cu coarne? :)))

Nu cred ca cel cu coarne se numeste visa, insa chiar mi-am pus in gand sa scap  de carduri, asa sa m-ajute Dumnezeu! Pur si simplu se duc prea multi bani prin conturi: personale, de firme si altele, manca-le-ar boala! Sunt pusa pe taiat costuri, simplificat viata si eliminat capuseli „normale”, „moderne”, uite-asa, ca sa ma pot gandi la altceva!

Mai face cineva reduceri de costuri aici? Daca da, sa ne mai dea idei si noua 🙂

Aha, acum a aparut si link pt Dumnezeu! 🙂 Dar nu mai pun nimic in text, jos hypertextul!

Partea a doua a articolului e despre ceva similar: vizita de dimineata de la ANAF, care imi creeaza o dispozitie stranie. Mi-au trimis o hartie aiurea, m-am dus cu dovezile si ma chemau cu alte hartii si cereri, ca sa schimbe ei acolo penalitatile la ceva inexistent, pe care l-au calculat pt ca nu operasesra in sistem actele pe care le-am dus in 2009! Eram cu Ioan si fata mea a spus doamnei ceva, cum ca nu e cazul sa ma cheme din nou pt greseala lor. Pana la urma tot le-am mai scris o hartie si am plecat. Absolut si sistematic fara sens. Dar am rezolvat-o si pe-asta de ziua lui Ioan 🙂

Daca vrei sa stii de ce nu e bun hypertextul, poti citi aici:

https://jurnaldecomuniune.wordpress.com/2013/06/28/educatie-prin-proximitate-fata-de-viata-si-cum-se-schimba-blogul/

Care e parerea ta?

