Cancerul in viziunea altei mamici

Ia timp sa creezi continut propriu; un articol despre educatie cu o parabola despre un pom incarcat mi-ar lua minim 2 ore, catre 3 ca sa aiba ceva mai consistent din gandurile mele. Iata ca prietena Cristela publica un articol care imi ia ochii pe facebook, citesc, gasesc si o carte postata de Marina – link-ul din commenturile de pe facebook si asa se duce de rapa continutul creativ. E greu sa si citesti, sa selectezi, sa scrii, sa filtrezi, sa mai inchizi din cele 50 de taburi! E unul din cele mai frumoase lucruri pe care le-am facut vreodata, insa.

Cred insa ca prioritatile mai multor cititori vin inaintea prioritatilor mele creative. De aceea, hai sa citim cartea asta, articolul Cristelei si sa ne trezim din visul nostru frumos, in care ceilalti au grija de noi si de copiii nostri si de parintii nostri. Caci visul atat de repede devine cosmar si ia de langa noi mamele, sanatatea, puterile!

Cat timp ne dam noua insine, atata viata avem in noi. Cat timp dam gadgeturilor, atata viata se duce din noi. Si daca ma intrebati: „dar tu ce faci acum?”, aflati ca eu ma descopar pe mine insami, scriind. Cred ca e unul din cele mai bune lucruri pe care le poate face omul modern pt el insusi 🙂

Si linkurile, la sfarsit, ca de obicei.
Articolul Cristelei: http://www.cristelageorgescu.ro/un-nou-capitol-despre-cancer/07/2013/
Cartea de citit: http://pcrm.org/pdfs/health/cancer/Cancer_Survivors_Guide.pdf

Merci Cristela!
Si articolul creativ, pe alta data 🙂

Care e parerea ta?

