Lumea creste

Si Ioan creste si lumea creste cu el. Descoperim produse bio, descoperim ca e suficient de puternic ca sa se catere pe cele mai inalte tobogane, scari de franghie si trepte de orice fel. Urca si coboara singur cele 2 etaje – fitness-ul nostru zilnic (sunt din nou la masura 40 datorita lor, un drum lung de la masura 50, la care ajunsesem). A descoperit alfabetul si e foarte aproape de cuvintele scrise, mult mai aproape decat de cele vorbite :). Observa, contempla si iese la interval cu concluziile. E introvert. Ii place sa roada oase, exact cum imi place si mie. Si ciocaneste/bocaneste toata ziua, exact ca taica-su. Iata-ne nemuritori acum 🙂

Am descoperit, incercand a zecea oara, ca nu are alergie la stafide. Cele de la Bio Natur (Mega Image) sunt ok. Nici la migdale, de la aceeasi firma si sursa. Imi creste inima de bucurie cand vad ca nu e alergic la alimente, nici la gluten sau capsuni, care sunt alergeni cunoscuti. Asta imi spune ca sistemul lui imunitar nu a ajuns la autoimunitate, nu respinge aiurea substante care altfel sunt hranitoare sau cel mult beningne (cum sunt proteinele din laptele de vaca sau glutenul). Mananca fara probleme caise, piersici cu puf sau fara, zmeura. Mananca fix cat vrea din cele alergene, dar nu le promovez in mod special, ca sa nu ne jucam cu excesul. Si nu mananca aproape nimic procesat in afara casei (ma refer la biscuiti, carne etc.).

In curand il vad ca da jos si scutecele, stie sa ceara la baie, sa mearga la baie, sa traga apa, sa traga apa de mai multe ori :).  Rareori mai sunt accidente.

Deci suntem mari si fara bubite. Odiseea dermatitei se apropie de sfarsit. Familia s-a ales din dermatita cu un nou stil de viata, construit cu truda si cu efecte minunate, si s-a mai ales cu o gramada de idei si mult entuziasm. Iar eu am invatat sa fiu sceptica, ceea ce nu e rau deloc pt o naiva ca mine :). M-am apucat de lucru de acasa, lucrusoare marunte de recrutor, si nu e rau deloc sa incep asa, catinel, sa fac una- alta, profesional vorbind. Am o idee noua care se numeste Amazing Mothers, care ar permite mamicilor sa lucreze de acasa. Am multe idei, dar pe majoritatea le uit in secunda 2 :).

Deci numai lucruri bune la 2 ani ai lui Ioan, ceea ce va doresc si voua.

Printre gradiniPrintre gradini ne strecuram,/ In asta primavara

6 gânduri despre &8222;Lumea creste&8221;

  1. La multi ani micului si puternicului Ioan! Sa fie sanatos, caci norocos sigur este cu asa mama tare informata si pusa pe fapte mari. Si eu ma tot gandesc sa-i introduc lui Vlad alimente consideratae alergene, as aincetul cu incetul. Insa noi suntem in continuare pe tratament homeopatic, cu pusee foarte puternice din cand in cand si nu as putea sa-mi dau seama, in cazul in care ii apar din nou bube pe piele, daca e de la homeopatie sau alimentatie. Asa ca mai asteptam… dar asa de rau imi pare de zmeura, afinele, coacazele si nucile care tocmai s-au copt cat de cat!
    P.S. Si noi tot in perioada asta am scapat de scutec. Il mai tine pe el noaptea, caci bea multe lichide seara, dar speram intr-o luna-doua sa scapam definitiv.
    Bafta multa cu Amazing Mother si sa ma incluzi si pe mine pe lista, caci tare as vrea sa gasesc o sursa de venit decenta si sa ma ocup in continuare de puiii mei, in loc sa-i duc la cresa si la gradinita…

    Apreciază

    • Merci de compliment, dar vai de mama mea :). am avut mare noroc sa ne dam seama cu incetul ca nu e alergic la alimente. Iar pt lapte (unde eram convinsa ca e alergic, dar de fapt era laptele contaminat cu detergent), am facut analiza IgE. Rezultat: negativ. Uraaa!! M-am ciorovait o jumatate de an cu sotul pe tema asta, si el a avut dreptate :). puseele puternice cred ca sunt de la contactul cu alergenul (no.1: pampers, 2: detergent, 3: praf, acarieni, mucegai; 4: chimicale din haine; 5: alimente). Asta e ierarhia in capul meu. Tratamentul homeopat, imediat ce e intrerupt, simptomele dispar. Zic si eu ce stiu.
      Iar cu scutecul, suntem toti pe calea cea bunaaaaa!! 🙂
      Amazing MOthers ar trebui sa fie o intreprindere sociala care sa asigure „spatele” mamelor care vor sa ofere servicii de acasa. eu fac HR, altcineva asistenta, altcineva transcript etc. Iar AMO ar asigura marketing, credibilitate si suport administrativ. Ce crezi?

      Apreciază

      • Nu sunt familiara cu felul in care ar trebui sa functioneze o intreprindere sociala, dar daca tu crezi ca ar merge, nu te lasa, da-i inainte cu putere! Vin si eu din urma, daca ai nevoie de ceva ajutor. Eu, in afara de jurnalism, n-am facut nimic la viata mea, asa ca nu prea am „skills”. Nu prea stiu cum as putea contribui eu..

        Apreciază

    • Multumesc de urari si la fel si pt voi! Sa-ti spun drept, cu scutecele textile e usor, pt ca stie ca e ud si incepe sa traga de chilotei, sa-i dea jos. Copilul nostru insa e foarte atasat de ele si poate face doar pipi la toaleta. Caca nu face si punct. Am fost depasita de situatie la un moment dat (eram prea obosita si ma enervam usor, pt ca „nu ma asculta”) asa ca am renuntat la il conving sa ceara la toaleta. Pur si simplu am adresat problema Maicii Domnului si sfintilor si am continuat sa spal scutece. Apoi, spontan, am vorbit despre chilotii colorati pe care ii vrea si el. Si la cateva zile a inceput sa strige „pipi” si sa faca pipi la baie. Eu ii dau inainte cu rugaciunea. Sunt foarte limitata, in orice as face, de emotii, de aceea nici nu pun baza in mine. Sunt si eu foarte curioasa cum va trece peste atasamentul de „caca in chiloti”. Te tin la curent 🙂

      Apreciază

Care e parerea ta?

