Gand despre problema

Ma confrunt cu un obstacol pe care nu-l pot depasi. Poate fi incapacitatea mea de a ierta un comportament care mi se pare de neiertat sau lipsa unui aliment din casa. Orice, de la cel mai spiritual simtamant, la cel mai banal cuvant. Am facut tot ce mi-a trecut prin cap, am vorbit cu toti oamenii pe care pun baza, m-am gandit, am citit si iar m-am gandit. Nimic. Nu vad nicio rezolvare.

Pentru mine inseamna ca a venit vremea sa vorbesc cu Dumnezeu, cu Maica Domnului, cu sfintii sau cu duhovnicul. Depinde care e mai la indemana 🙂

http://colectieicoane.blogspot.ro/2010/09/icoana-maicii-domnului-izvorul.html

Care e parerea ta?

