Sunt recrutor. Recrutor care lucreaza de acasa

Am terminat proiectul de recrutare! Am gasit om bun pt un post de middle-manager, in mai putin de o luna, discret, eficient, fara niciun alt cost decat cel al orelor lucrate si o cartela telefonica. Ziua si noaptea, cand a fost nevoie. 19 ore de lucru efectiv, masurate la minut, atat a durat, cautarea CV-urilor, postarea anuntului, selectarea CV-urilor, conversatiile cu angajatorul, programarile candidatilor, reminderele pt interviuri, feed-back-ul angajatorului, raspunsurile catre candidati. Interviurile si negocierile nu intra in sarcina mea.

Lucrez de acasa. Nu ma vede nimeni, nu ma intreaba nimeni, nu apar nicaieri, decat ca un „serviciu de consultanta” catre firma respectiva. Unor manageri independenti, care stiu ce inseamna recrutarea, le poate placea acest gen de discretie si eficienta maxima. Bineinteles, mai trebuie sa le placa si interviurile, sa intalneasca oameni si sa ia decizii in privinta selectiei. Mie imi place ceea ce fac si ma simt in largul meu facand recrutare. Chiar daca am avut o pauza in spate, bunele obisnuinte si-au aratat beneficiile. La birou puteam face o programari complicate, cu agendele mai multor intervievatori si candidati care veneau de la distanta, fara sa ma opresc din alte activitati, cum ar fi mail browsing. La momentele esentiale ale convorbirii, ma opream din orice altceva, notam si faceam programari in agende electronice, apoi reluam restul.

E o capacitate care se numeste atentie divergenta, foarte consumatoare de energie si eficienta doar pe termen scurt. Pe mine m-a ajutat uneori sa tin peste 30 de proiecte in mana, raspandite in toata tara. S-a dezvoltat, cred, tot prin natura job-ului, cum mi-am dezvoltat si citirea rapida.

Si da, imi fac reclama :))) Si da, sunt o mama hotarata sa lucreze de acasa. Pt ca toti copiii au nevoie de mamele lor, si pe al meu il vad ca are nevoie :). Am facut o alegere acum, m-am gandit la sfarsitul vietii, cand nu mai conteaza multe, ce mi-ar placea sa gandesc? „Am avut o cariera extraordinara” sau „Am crescut un om extraordinar”? Cariera va muri odata cu mine, insa omul extraordinar va trai ca sa nasca alti oameni extraordinari. Pt ca stiti ca, in spatele fiecarui om care a schimbat lumea, se afla de fapt o mama care l-a plamadit pe el pt a schimba lumea. Aceasta este puterea femeii de a schimba universul si as adauga aici, pe langa subiect, de a-l indupleca pe Insusi Dumnezeu.

Iar lucrul, ramane lucru oricum. Pun si eu umarul alaturi de barbat, cu cat pot. E bine si pt mine sa am preocupari extra-copil-gospodarie-nimicurile-de-acasa. E bine sa citesc, sa mai invat ceva folositor, tot timpul. Ajuta la prevenirea dementei senile. Poate voi putea spune la finalul finalului: „Asta da cariera complexa!”

Yes I can

http://phongzahrun.wordpress.com

Cautand o fotografie pt acest articol, am dat peste un citat al lui Gandhi, pe care l-am mai intalnit si care mi s-a parut foarte potrivit:

 Daca am credinta ca pot sa fac un lucru, voi castiga capacitatea de a-l face, chiar daca nu am avut-o de la inceput.

2 gânduri despre &8222;Sunt recrutor. Recrutor care lucreaza de acasa&8221;

Care e parerea ta?

