Ma vaicaresc, dar cu folos!

Ioan e alergic din pielea capului pana in varful degetelor de la picioare. Luam toti extract gemoterapic de muguri de Coacaz negru, sa ne lase mancarimile si inflamatiile mai usor, ca suntem potopiti. Medici? In concediu. Programare abia lunea viitoare. Pediatra noastra buna s-a retras din activitate (am avut si una mai putin buna, dar nu-i fac reclama deloc, nimic!). Ca intr-un roller coaster suntem: sus-sus-sus si buf! jos-jos. De data asta insa e ceva ce n-am mai vazut, cumulativ si toxic. Din ce? A facut reactie si la afine „de la munte”le minciunilor si la o sapca certificata OEKO- TEX 100 (fara chimicale in tesatura, bleah! ce minciuni!) si iata ca tot nu trece, chiar de le-am eliminat p’astea 2 imediat. O fi uleiul de masline contrafacut? Afara si cu asta, noroc ca mai am de la Bioking. Afara cu toate produsele introduse recent (paste, legume). Adio sepcuta otravitoare, cearsafurile sunt din bumbac bio fara exceptie, ce sa mai fac?

Luam la puricat sertarele din bucatarie si tot ce ne mai trece prin cap. Si saptamana viitoare mergem iar la homeopatie, sa ne drenam toxinele si sa-mi pun la loc nervii de mamica hiper-responsabila si mega- protectiva.

Ca la orice belea, partea buna nu a intarzaiat sa se arate si de aceasta data: oameni buni la suflet cultiva legume bio si imi spun si mie asta. Sora-mea ma garniseste cu fructe si legume de la ea din curte. Excesul il pun la congelator, deja am acolo 10 pungi de corcoduse vitaminizante pt iarna. Si am planuri mari cu bulionul anul asta, nu-l mai ratez! E bine, nu?

Si am fost la Jurilovca si la Vadu! (despre Vadu, maine…)

 

2 gânduri despre &8222;Ma vaicaresc, dar cu folos!&8221;

    • Merci de mesaj. Sunt anti-antihistaminice si prednisoane, mai ales ca Ioan e alergic la chimicale si are build-up continuu de toxine. Calciu nu i s-a sugerat niciodata pana acum (are, cf analizelor, destul). Alimentatie fara sare? Pt prednison, nu? Iar alcoolul mentolat usuca o piele deja uscata si care se descuameaza pe alocuri. Cred ca raman la Ribes nigrum pana gasesc toxina, mama ei de toxina. Si mergem la homeopatie saptamana viitoare. Am mai trecut de-astea, numai ca acum, cu porcaria asta de pe frunte si de pe cap, chiar ca am terminat-o cu hainute non-bio! A facut bubitele fix acolo unde freaca sapca, mama ei de sapca!

      Apreciază

Care e parerea ta?

