Carti pentru suflet

Doua carti, inhatate de pe rafturile librariei Bastilia din Piata Romana, in goana mare (mergand in pas normal, am fi plecat fiecare cu cate un raft in spinare), ne fac we mai frumoase, mai gustoase si zemoase (pe langa salau sote, saramura de hering si cine stie ce mai urmeaza!):

si

Pentru ambele imagini: http://www.librariasophia.ro

De-a lungul anilor, m-au intrebat prieteni sau cunostinte, cum de am timp sa citesc, oricat m-as fi vaitat de programul meu incarcat. Dupa mine, sunt 2 surse de timp de la care m-am alimentat continuu, pt a-mi practica sportul favorit:

– lipsa televizorului;

– Napoleon, care mi-a fost exemplu in a face mai multe lucruri in acelasi timp, de exemplu: a calatori cu metroul si a citi; a citi si a sta pe toaleta (chiar si 5 minute sunt asa de bune!); a sta toropita de caldura dupa-amiaza, cand doarme Ioan, a astepta sa se gateasca un peste si a citi (3 deodata!) :))))).

Sper ca v-au amuzat exemplele de mai sus. Aveti si voi alte surse de timp inovative pe care le puteti scrie fara sa rositi? :)))

Care e parerea ta?

