Ca o turista

Dupa mai multi ani de batut drumuri foarte cunoscute, anul acesta am plecat prin locuri pe unde nu mai calcasem. Am retrait ceva din starea pe care o aveam cand am urcat pe Buila (am urcat si pe Omu, dar a fost cu totul altceva).

Am fost din nou calatoare. M-am desprins de ale mele zilnice tribulatii si m-am dedicat momentului. Clipe in care Ioan dormea in bratele mele si masina mergea incet prin padure si abia respiram, sa nu deranjam pasarile cantatoare. Ma puteam vedea pentru o secunda din afara, ma puteam lasa sa cobor, sa urc, sa merg, fara a ma gandi la ce urmeaza, la ce trebuie sa fac, la ce mancam azi, la ce am intarzaiat si altele, si altele…

Au fost momente in care timpul s-a oprit putin, sau s-a incetinit, l-am simtit (uitasem ca timpul e maleabil). Mi-am adus aminte sa-l lungesc. Mi-am adus aminte sa ma scurtez pe mine si ca, oricat as incerca, nu ma transform in elastic. Ba chiar devin tot mai rigida.

Mi-am adus aminte ca, indiferent cine, ce si cum, pe-aici doar calatorim. Mi-a facut teribil de bine. M-a obosit grozav. Am aflat iar ca nu am nicio importanta, ca fac mai nimic, ca sunt nimic si ca mi-e bine asa (daca nu uit imediat).

Am ramas mai mult cu mine. Fortata, obligata, nu de buna-voie, nu! M-am privit mai detasata, mai intrigata, mai exasperata, apoi m-am lasat balta si am savurat peisajul. Si oboseala. Romania e minunata, insa nu e facila. E chiar dificila. Imi place. Ii seman.

M-am privit ca o turista, si a fost bine. Ii iubesc pe-astia de la despair.com!

You can fool all of the people all of the time if your effects budget is large enough.

http://www.despair.com/accomplishments.html

Care e parerea ta?

