Zile pline, zile goale

Am observat de-a lungul timpului ca am zile pline de sens, de intalniri, de mesaje care imi dau de gandit si zile goale, care ma plictisesc si nu-mi spun nimic. Ca si cum timpul si-ar pierde miscarea si totul ar stagna. Azi mi-am dat seama de ce.

http://www.paperblog.fr/5809690/le-degivrage-de-la-semaine-caricatures/

O minte fara ganduri, face zilele pline. O minte incarcata de ganduri, goleste zilele, umpland orizonturile cu fantome.

„Cand mintea se desparte de gandirea la Dumnezeu, omul devine sau demon, sau animal”. Si noi, cerandu-i sa explice cum se intampla ceea ce a spus, a raspuns: „Mintea despartindu-se de gandirea la Dumnezeu, cade in mod necesar in pofta si manie”. Si pofta spunea ca e animalica, iar mania, draceasca. Iar eu intrebandu-l: „Cum e cu putinta sa fie mintea omeneasca neincetatcu Dumnezeu?” acela mi-a raspuns: „In orice gand sau fapta evlavioasa si dumnezeiasca s-ar afla mintea, ea este cu Dummezeu”.

Istoria Lausiacă  (Lavsaicon)

La pranz, am cunoscut o doamna, cu care, din vorba in vorba, am descoperit interese comune. Va amintiti ca spuneam intr-un articol anterior ca painea neagra bio cu maia e urmatorul lucru pe care mi-l doresc pt Ioan si pt noi, dar nu cred ca va mai avea loc in existenta mea si aceasta sarcina? Dumnezeu a zis altfel: doamna face paine cu maia, are maia si ma poate invata ce si cum. Caile Domnului sunt clare… uneori.

Anul acesta C&A a mai adus si alte hainute bio trebuincioase lui Ioan: chilotei, maiouri, ciorapei mai mari din bumbac organic. Si am aflat ca se dau repede. Pana acum nu stiu sa mai fie un alt retailer de bumbac organic care sa aduca asa ceva. Nu vorbesc de micii importatori cum este Napati, care aduce lenjerie de la Frugi, din Anglia, la mega-scoruri. Ciorapi buni (din lana si bumbac) de iarna gasiti si la hiphip.ro. La C&A, haos, ca de obicei, in haine si masuri, dar de bucurie ca am primit mura-n gura ce aveam nevoie, nu mai comentez in plus :).

Mai multe despre cumparaturile la C&A: https://jurnaldecomuniune.wordpress.com/bio-materiale-textile/vizita-de-lucru-azi-ca/

Daca aveti si alte sugestii pt cumparaturi bio-textile, va astept sa mi le spuneti si mie!

Care e parerea ta?

