AI, FARVAM, OSIA MONTANA!

Titlul este un citat din Ioan, care se pregateste prin casa sa sustina cauza Rosiei Montana.

Si chiar daca nu vom face nimic in plus, mai mult, mai altfel in societate, macar el va invata sa marsaluiasca si sa strige pentru ceea ce vrea. Sa-i faca mandri pe strabunici! Si sa ne exersam in a cere ceea ce e omeneste de cerut. Cum ar fi…

Azi au uitat sa deschida gazul, dupa niste lucrari de mentenanta. Ne-am intors acasa la ora 20.00, nu aveam gaz. Am sunat la serviciul lor non-stop, in 15 minute am avut gaz. Uitasera sa deschida vana dupa ce au terminat lucrarile.

Mare mi-a fost uimirea, cand am aflat de la omul care a venit sa-mi ceara semnatura de client multumit, ca nimeni nu a sunat la deranjamente, cu toate ca anuntul dadea ca ora de redeschidere a vanei, ora 14.00! Din 11 apartamente nu voia nimeni gaz pt dus (locatarii au centrale proprii), aragaz sau incalzire.

Macar de dragul de a-l auzi pe Ioan….

UNITI, SALVAM, ROSIA MONTANA!

Care e parerea ta?

