Ganduri pe la 40

Aproape, aproape de 40, azi meditam la batranete. Sunt oameni tineri cu miros de mobile vechi si oameni in varsta, sprintari si proaspeti. Deci batranetea nu e o functie dependenta de petele de pe maini (ma uit la ale mele).

Am avut perioade de „batranete” in viata mea.

Cand lucram in vanzari, cand am muncit lucruri care nu mi se potriveau, imbatraneam pe zi ce trecea.

Am imbatranit cand n-am citit sau m-am lenevit in a-mi tine curiozitatea vie.

Cand m-am acrit si inverzit pentru ca m-am inchis in diverse situatii, precum o muratura in borcan, simteam ca imbatranesc.

Cand am respectat chiar toate regulile jocului, cand m-am lasat de tot in voia rutinei, cand n-am mai facut maruntisurile dragi si aducatoare de pace, atunci am imbatranit vizibil.

Uimirea este indicatorul cel mai bun pentru prezenta tineretii.

Iar copilul meu, profesorul cel mai calificat in a intineri.

Fiti tineri, dar!

2 gânduri despre &8222;Ganduri pe la 40&8221;

Care e parerea ta?

