Ce-mi doresc pentru anul care vine

Cu ocazia solstitiului de toamna, care are loc maine, imi doresc sa fiu eu insami.Ceea ce pare usor si totusi este foarte greu.

Daca sunt eu insami, atunci ma voi duce cu bucurie pana la capatul vietii, dat fiind ca am luat decizia aceasta in mod liber. Bucuria e foarte grea de dus! Intr-o lume in care moneda de schimb e vaicareala si nemultumirea…

Daca sunt eu insami, am responsabilitatea pentru mine insami, deci nu mai pot da vina pe nimeni (sa dai vina pe cineva in anumite momente, e mai apetisant decat o prajitura, o cafea sau un cartof prajit la un loc).

Daca sunt eu insumi, foarte multe chestii din viata mea devin inutile, mai ales asa-numitele „flic-flac-uri”. Deci o gramada de timp liber cu care nu stiu, zau, ce voi face.

E o decizie grea. Nu stiu daca voi fi in stare.

Care e parerea ta?

