Azi, Ioan m-a invatat

Ioan a avut chef azi sa scrie, si cum nu face diferenta intre carte si caiet, a luat cartea de „ime”, adica poeziile lui prea-iubite si s-a apucat s-o scrie. Pe margine. Nici macar nu m-am enervat, a ocolit cu grija textul si desenele 🙂

Am luat blocul de desen, pixuri, creioane si ne-am pus pe scris. Adica eu m-am pus pe scris, sub indrumarea lui atenta; era fascinat de legatura intre sunete si litere, asa ca am scris „ou” si „i” si „t” de cateva zeci de ori, pana a observat spirala caietului si s-a gandit ca acolo incape un creion. Dar daca a intrat, trebuie sa si iasa de acolo! Cum? Cu ajutorul unui pix, care ramanea in spirala de metal, si pe care il impingea afara cu alt pix, si tot asa. De aici n-a mai avut nevoie de acompanierea mea, m-am dus sa mai fac niste treaba, sa ii caut hainele si pantofii si el tot cu spirala, pixurile si creioanele era ocupat. Bucurie, frustrare, reusita, incercari diverse, distrugerea spiralei, ruptul foilor, era incantat de toate.

Am invatat deci ca manutele lui Ioan se bucura sa fie puse la treaba :).

notepad with old pen

http://www.freepik.com/free-photo/notepad-with-old-pen_34575.htm

Care e parerea ta?

