Apa curata

Am primit intrebari referitoare la filtrul de apa cu ajutorul caruia am pus capat episodului de intoxicatie cu ftalati de asta vara. Noi am luat filtrul de la Olivia Steer, prin izvorulcasei.ro, producator: 3M, varianta Aqua Pure Complete. Montarea filtrului nu presupune mare bataie de cap (noi l-am pus pe blat, cu furtunul trecand prin 2 dulapuri si a luat o ora), apa are presiune buna, iar cheltuielile sunt sensibil mai mici pe termen lung, ca si riscurile pentru sanatate, in raport cu tot ce presupune apa imbuteliata in PET (daca nu ati deschis linkurile din articolul dedicat ftalatilor, care feminizeaza barbatii si contribuie la declansarea cancerului la san, il gasiti la coada).

Eu am avut 2 exemple in rezolvarea acestei probleme, a apei potabile. Primul este Ligia Pop, care spunea intr-un articol, sa imi fac un serviciu si sa-mi iau un filtru, chiar si cel mai amarat. Cel de-al doilea exemplu a fost Olivia Steer, care foloseste filtrul pomenit mai sus, care a fost atat de draguta, sa mi-l aduca ea insasi, cand i-am povestit un pic ce se intampla cu Ioan. Imi aduc aminte ca am citit si un review favorabil pe un blog de mamica, dar nu mai stiu care, nici sa ma tai.

Rezultatul arata cum se vede mai jos, apa filtrata are gust bun, nu e nici prea mineralizata, cum e apa MINERALA, nici demineralizata complet, cum e apa filtrata prin osmoza inversa, iar Ioan nu mai are pacatoasa de alergie pe cap. Iar noi inca muncim sa dam plasticul afara din casa si din viata noastra.

Asa ca, repet si eu ca papagalul: faceti-va un serviciu si luati-va un filtru!

Apa curata in bucatarieApa filtrata in stanga, apa pentru spalat vase in dreapta

De ce am renuntat la apa imbuteliata? Nu mi-a trecut prin cap sa mai enumar de ce nu beau apa de la chiuveta, dar va spun acum: clor, plumb, pesticide, giardia. Renuntati la ftalati! https://jurnaldecomuniune.wordpress.com/2013/08/12/azi-infiintam-tara-lui-ioan/

Un gând despre &8222;Apa curata&8221;

Care e parerea ta?

