De toamna

Imi place toamna… poate pentru ca m-am nascut in septembrie. Racoarea si fructele ei ma mobilizeaza. Imi place si ploaia, si cerul schimbator si decaderea naturii catre o staza aproximativa, mai agresiva, de iarna. Imi plac detaliile fugare, frunzele care sunt de toate culorile si maine nu mai sunt deloc, sau sunt pe jos, numai bune de calcat in picioare. Nu sunt un om al calculatorului, dar ma ajut mult de el. Am primit mult prin el si dau si eu putin inapoi. Dar nu ma face fericita, prefer sa scriu de mana si as vrea sa desenez mai mult. Si sa mai fac versuri ca altadata, pur si simplu. Pana una alta, fac ceea ce e nevoie, si m-am apucat de croitorie. Unde credeati ca am disparut? Am facut un cearsaf pentru paturica lui Ioan si o pilota din flanela de bumbac organic. Le voi arata si aici, sunt mandra de ele, mai ales ca am fost complimentata in trecut ca avand 2 maini stangi. Acum am ajuns sa cos cu ele :). Calculatorul insa e reticent, simte ca nu sunt sedusa de el si face figuri: niste troieni si niste virusi i-au afectat driverele si e bolnav. Merge, dar nefericit. Asa ca deocamdata, doar poze de la Giulia, careia tare ii multumesc :). Si mai am si alte proiecte, pe care vi le voi arata in curand 🙂

PicsArt_1377877618958

PicsArt_1379790010004Credit: Giulia

2 gânduri despre &8222;De toamna&8221;

  1. Stii ce mi se pare cel mai frumos? Sa poti sa ii faci puiului tau hainute, e o stare de exceptie pt tine acum dar sa vezi ce amprenta o sa ii lase si lui cand ii vei face lucruri si mai mare fiind. Acest ” mi-a facut mama ” lasa o stare de caldura si bucurie , incomparabila cu orice super hainuta smechera cumparata din magazine, iti dai seama ca am experienta asta si articolul tau mi a trezit amintiri placute si cu mandrie…

    Apreciază

Care e parerea ta?

