Detoxifiere de toamna

Dupa doi ani de demineralizare progresiva, mai rapida sau mai inceata, in ciuda tuturor suplimentelor (foarte scumpe) si a altor remedii incercate rand pe rand, iata ca am gasit o formula care ma recheama la viata echilibrata pe care o aveam inainte de a naste. Adio: anxietate, slabiciune, nervi, foame de dulce, epuizare, intoleranta la stimuli, sper sa va mai intoarceti la mine cand va voi chema eu!
Ingredientele curei mele sunt adunate in luni de zile din carti, bloguri, experiente personale ale oamenilor care m-au sfatuit cu drag. Eu doar le-am compilat si mi-am gasit formula de implementare. Nimic misterios, complicat, secret. Toata informatia e la vedere, insa e inecata intr-un morman de gunoaie tot repetate si repetate, care mananca timpul „in mod distractiv”. De aceea, pun si eu aici reteta aceasta, cu multi autori (atat de multi, ca nu mai stiu de pe unde le-am adunat :)). Le mai multumesc inca o data, pe aceasta cale.
Ingrediente (cu sursa de unde le-am luat):
@ usturoi bio, negatit, in salate sau adaugat in mancare dupa ce s-a racit (Magazin Naturalia)
& praz bio, negatit in salate sau adaugat in mancare dupa ce s-a racit (Asociatia Prietenia)
& ulei de masline exclusiv negatit, adaugat in mancare dupa racire, in salate (uleiul de floarea soarelui promoveaza inflamatiile)
& ceai verde bio bulk, nu pliculete (Naturalia), am aflat intre timp ca are si Sonnentor
CEAI VERDE BIO 20dz
& argila albastra (http://www.argilaalbastra.ro/prezentare/prezentarea-argilei-albastre-de-raciu-azzurra.html)
Azzurra AAUR 02
& extract mineralizant de coada calului (http://www.phyto-sapiens.ro/coada-calului.html) – inlocuieste cu succes Osteocare si face mult mai mult bine decat el
Coada calului bio Schoenenberger 200 ml
& tinctura de leurda (Plantextract, magazin naturist piata Ramnicu Sarat)
Tinctură de LEUDRĂ - Allium ursinum TM
& tinctura de armurariu (Dacia Plant, magazin naturist piata Ramnicu Sarat)
Tinctura de armurariu
& extract gemoterapic de coacaz negru (Plantextract, magazin naturist piata Ramnicu Sarat)
Extract din muguri de COACĂZ NEGRU - Ribes nigrum MG=D1
& ulei de peste natural Lysi (de la Lysi, au magazin online: http://www.lysi.ro/produse/ulei-din-ficat-de-cod-natural/)
……Chlorella {…..Demon :)} (ar trebui sa o iau, dar nu am gasit o cale amiabila de a ingera o chestie atat de scarboasa pt mine).

Chlorella Pulbere Organica - 125g

Implementare:
Am constatat pe pielea mea cat de greu e sa faci ceva nou, fie el, si sa bei un pahar cu apa maro-verzuie cu miros de caca :). Mai ales cand sunt cu energia sub nivelul marii, orice poate deveni intolerabil. De aceea, va prezint filmul faptelor, ca sa vedeti ca se pot face usor niste lucruri care au rezultate excelente, intr-o saptamana-doua.
Argila se hidrateaza minim 6 ore inainte. Nu se strica, deci torn o gramada intr-o carafa, apa filtrata deasupra si gata. Cand e nevoie, adaug apa sau adaug argila si singura mea grija e sa adaug argila seara, ca sa aiba timp sa se hidrateze. Dimineata, beau o cafea infuzata, avand tensiunea mica, am dependenta de ea; numai ca favorizeaza permeabilitatea intestinului si o inlocuiesc treptat cu ceai verde. Pun, deci, un ibric cu apa pe foc, pun o lingurita MAI MICA de cafea intr-o cana si ceai verde (5 frunze, ca nu tolerez astringenta) in alta. Pun apa fiarta peste amandoua si le las la racit, dupa ce strecor ceaiul (infuzat un minut-doua). Beau cafeaua cat ii dau lui Ioan papa si apoi pun in ceaiul rece: tincturile, 10 picaturi din fiecare (ochiometric…) si o masura de extract de coada calului. Beau ceaiul si gata. Peste zi beau doar apa argiloasa (beau apa multa de fel) si seara repet figura cu tincturile si extractul de coada calului, intr-o cana de apa cu argila. Lysi il torn la Ioan, in gurita lui iubitoare de peste, in fiecare zi, asa ca nu am cum sa-l ratez. Ia el, iau si eu (si se cam uita lung la mine… poate ii mai dau si lui!).
Nu gatesc uleiul de masline, nici usturoiul, nici prazul, dar le torn, le presar si le amestec in si peste salate, mancaruri caldute si orice altceva se mai poate.
Si cam asta ar fi tot. Ingredientele le-am strans in luni de zile, argila o am de mai bine de un an. Si iata ca le-a venit si timpul de consum.
9 gânduri despre &8222;Detoxifiere de toamna&8221;

  1. Asa e, subscriu, spirulina sau chlorella pot fi luate, sau orzul verde Praf , foarte bun si el, in suc de mere . Ce interesant , face am asocierea ceai verde – cafea verde fara sa stiu de permeabilizarea intestinului, mersi ca mi – ai spus ce fac-:) . Mai folosesc ca remineralizant si ceai de urzica. Foarte util articolul!

    Apreciază

  2. Chlorella ca si spirulina, eu le adaug dimineata in blendereala de banana cu mar sau cu piersica sau cu catina, scortisoara, miere si putintica apa, in loc de spanac si urzica, atunci cand nu am frunzele astea verzi proaspete. Nu se simte fiindca nu trebuiesc puse cantitati mari 🙂

    Apreciază

Care e parerea ta?

