Rezultatele conteaza

Sub presiunea prietenilor mei americani care isi transforma peluzele in gradini si pun fasole pe arac in living (e decorativa :)), mi-am pus patrunjel in ghivece. Am dat un ghiveci cu o violeta de Parma unei prietene si l-am inlocuit cu 4 ghivece de patrunjel. Azi am pus semintele, deci intr-o saptamana ar trebui sa am rezultate vizibile. Sau nu.

Am insa rezultate de care sunt multumita in domeniul croitoriei si milioane de idei care ma chinuie sa le pun in aplicare. Si se numesc, dupa cum urmeaza:

  1. Pilota din molton, bumbac organic 100%,  443 grame pe metru patrat (gros!), am indoit materialul (are 205 cm latime), l-am festonat si i-am pus urechiuse, ca sa stea cuminte in cearsaf (Ioan se misca mult peste noapte). Si a iesit asa:

Pilota

[Poate n-ar strica sa explic faptul ca, in prima iarna a lui Ioan, cand era foarte alergic, am eliminat din dormitor pernele si pilotele de puf, paturile de lana si draperiile de catifea (asa zicea la carte, ca dermatita atopica e provocata de alergeni cum ar fi… si dadeau o lista luuuunga). Am cumparat totul din bumbac usor, care sa nu retina praf si chiar am dormit cateva luni pe perne cu umplutura de poliester. Am realizat ca Ioan nu e alergic la lana si la puf, tot facand teste; apoi am dat peste un articol in Pubmed care zicea negru pe alb ca poliesterul acumuleaza mai multi acarieni decat puful. Am scos de la pastrare toate acareturile, insa paturicile lui de bebelus au ramas mici-mici iar pilota e prea mare. Deci: confectionare!]

2. Cearsaf, confectionat din percal pieptanat, 100% bumbac organic certificat GOTS, are in interior, la colturi, 4 bride, care vor intra in acele urechiuse de mai sus si vor tine pilota in place. Nu iese in cearsaf, nu se strange intr-o parte, sta unde trebuie sa stea. Pentru moment in cearsaf locuieste o paturica din bumbac organic, fara urechi, care sta „in lanturi” 🙂

P1010589

Am fost mai catolica decat papa si am folosit inclusiv ata din bumbac bio certificat, asa, ca pentru inaugurare :). Pilota si cearsaful sunt lucruri simple, foarte simple, pana in momentul in care trebuie sa ma apuc personal de treaba, dupa o zi de alergatura. De aceea nu pot sa nu le prezint! 🙂

De ce sunt importante aceste materiale pentru noi? Pentru ca stam cu nasul, obrazul, gatul si mainile in ele, timp de minim 7 ore pe noapte, iar Ioan minim 10; timp in care exista un schimb de substante intre piele si cearsafuri. Daca tot nu va prindeti, mai cititi o data despre Toxic Threads, aici: https://jurnaldecomuniune.wordpress.com/bio-materiale-textile/azi-bio-materiale-bumbac-organic/,  si mai cititi si printre randuri. Industria textilelor este cea mai putin reglementata in acest moment, deci mai bine nu contati pe bunavointa producatorilor, cititi etichete si informati-va!

11 gânduri despre &8222;Rezultatele conteaza&8221;

  1. Unde ai găsit bumbac bio si, mai ales, ața bio? Eu vreau sa ii fac bebelui meu niște jucării croșetate pentru molfăit si nu vreau nicicum sa fac din ața clasica de la mercerie, ca mi-e groaza de ce au vopselurile alea in ele. Așa ca te rog din suflet, daca cunoști vreo sursa sigura, împărtășeste-ne si noua! Eu nu reușesc sa găsesc nicăieri.

    Apreciază

  2. Se pare ca orientarea spre creatie e o trasatura dominanta a alaiului familial.Keep up with the good work.:D
    Sugestie:de ce nu incerci sa faci tutoriale step by step?:D
    Ne vedem vineri:)
    Pup
    p.s:tema mea la desen arata „beton”:P

    Apreciază

      • 😀 la aia ma pricep mai bine decat la cani.Putem sa facem niste schite daca vrei.
        Am de desenat atatea cani ca presimt ca o sa le urasc muuulta vreme:))
        p.s:mai am cateva idei pentru blog,o sa iti scriu un mail mai detaliat zilele astea sau vorbim in weekend:D

        Apreciază

          • 1.Ma gandeam ca ai putea scrie mai detaliat despre alimentatia lui Ioan,de unde cumperi produsele exact,ce ii gatesti,ce eviti etc.
            2.Ai putea scrie mai detaliat despre jucariile lui,cred ca e o idee buna,mai ales ca majoritatea au un scop educativ (plasitilina aia care e cea mai misto inventie de la apa calda incoace:)),chit ca nu stiu daca are un scop educativ)
            3.sa te axezi mai mult pe partea de educatie,chestia cu rimele si ghicitorile mi se pare faina si educativa,ai putea sa dai mai multe detalii despre asta,dintr-o maniera personala,cum l-ai invatat rimele alea pe Ioan
            4.sa scrii articole si despre tine,omul din spatele blogului,sa expui subiectele printr-o maniera personala(am vazut ca asta atrage mult,ideea asta de opinie,experienta)
            5.poze mai multe la articole,asta e important,partea asta de vizual,pozele atrag oamenii mai mult decat un text simplu chiar daca e bine structurat si de calitate .Daca blogul creste ai putea sa investesti in poze mai mult,la calitate,luminozitate etc.
            6.ai cont pe toateblogurile.ro /zelist.ro ? e un fel de facebook pentru bloguri,dar utilizatorii sunt mai ”filtrati”,are diferite categorii si cred ca poti sa te conectezi cu oameni cu bloguri asemanatoare.
            7.poti sa incerci sa faci giveaways cand ajungi la 500 de follow-eri cu produse din segmentul asta:D(ai deja 240,deci nu mai e mult:) )
            8.Sa ii faci blogului pagina de facebook unde oamenii pot sa iti dea like,informatia ajunge la mai multi oameni asa nu doar la lista ta de prieteni si sa iti pui numele la profilul personal,sa faci o conexiune intre cele 2
            Daca mai imi vine vreo idee o scriu aici:)

            Apreciază

Care e parerea ta?

