Ganduri de leac

Cand ma simt incarcata si fracturata, cu mintea plina de reziduurile hartilor a ceea ce clocoteste pe pamant si mai ales sub pamant, pot sa spun STOP! si sa imi caut leacul pt fisurile sufletului meu. Sunt cutremurata de indiferenta cu care scufundam tara copiilor nostri (ei ar trebui sa traiasca mult mai mult ca noi pe aceste plaiuri, DE ACUM INCOLO) intr-o mare de chimicale. Am citit ceva mai mult decat de obicei in aceste zile, presa; deja simt ca starea mea mentala aluneca in pesimism. Micile victorii, cum ar fi protejarea Manastirii Putna si a izvoarelor din zona, par derizorii in raport cu harta concesionarilor, care doar muntii nu ii acopera, in rest, cam toate regiunile agricole.

Si cu aceste ganduri, plec de-acasa, sa ma lecuiesc de mediatita si internetita (de obicei survin impreuna) si merg unde vad cu ochii. Ma gandesc la niste amerindieni care au calatorit cu avionul si apoi s-au asezat in aeroport. Intrebati de ce stau acolo, fara sa faca nimic, au raspuns ca „asteapta sa ii ajunga si sufletele din urma”. Cum reintalnirea sufletului e o treaba de echipa, am mers in grup. Si ne-am intors inapoi vindecati, obositi si infometati.

P1010598

P1010601

P1010602

P1010609

Care e parerea ta?

