Bucovina

Saptamana trecuta am fost in Bucovina. Minunate locuri, stari, vremuri si vreme. Am muncit la proiectele mele HR-istice si mi-am odihnit sufletul de Bucuresti. Uneori chiar am nevoie!

Iar Ioan a fost o poezie in miscare, cu atatea treburi prin curte, prin casa, prin magazia de scule! Fara detalii acum, povestile mai tarziu, pt ca fotografiile zic totul.

P1010635

Dealurile de langa casa

P1010637

Treburi foarte importante cu motocicleta si pila

P1010643

Urmarit permanent de minim 2 pisici

P1010645

Lucrand impreuna: bunicul in tabla, nepotul in lemn

Care e parerea ta?

