Orasul cu sobolani

Stiam ca Bucurestiul e un ecosistem ca oricare altul, stiam ca daca se imputineaza cainii o alta specia le va lua locul imediat. E in firea naturii sa nu lase spatii goale. Am chiar o idee fixa despre managementul biodiversitatii in Bucuresti: sa se desfiinteze Gradina Zoologica de Tortura a Animalelor din Bucuresti (daca te uiti la animalele de acolo si stii 3 fire de etologie iti dai seama ce dezastru e …), sa se vanda animalele si toti banii sa mearga in gestionarea fondului uman si animalier bucurestean. Pentru ca de fapt, asa se pune problema: vrand-nevrand, traim impreuna. Si nu numai cu ratele din IOR si pescarusii de pe Dambovita, ci si cu sobolanii orwellieni (care aproape mancau fata personajului principal, va amintiti?).

Iata dovada ca traim cu mai multi sobolani si mai putini caini:

2 tuburi de evacuare a toaletei roase intr-o saptamana

Ce au ros sobolanii

Undeva in apropiere de Piata Muncii, intr-o zona cu blocuri de 1, 2, 4 etaje, sobolanii au urcat pana la nivelul 2 si au ros 2 tuburi de evacuare a toaletei (cu noi in casa!). La inceput nici nu am realizat ce s-a intamplat, am crezut ca noi am avariat tubul, cu toate ca ar fi fost dificil, dupa cum poate se vedea in imagine. La al doilea tub (pe care l-am bandajat in urgenta, fiind seara), 2 rosaturi erau late cam cat agenda mea si lungi cam de 10 centimetri fiecare. Se pare ca l-am deranjat pe animal de la questul maret de a ne patrunde in casa. Iar asta nu e prima isprava de genul asta pe care am vazut-o in Bucuresti (cu toate ca am copilarit la casa, acolo n-am vazut asa ceva). Am vazut teava de scurgere din plumb roasa de sobolani (si n-au murit, au sters-o!).

Sa nu-mi ziceti mie cutu, daca n-o sa va fie dor de catei! Mie deja imi e.

Acum, spuneti-mi si mie, unde sa reclam ca s-au inmultit sobolanii?

Care e parerea ta?

