Reteta de mancare pentru suflet

Cand nu mai e energie de citit, de meditat, de linistire, nici macar de o rugaciune mai adanca, de care am atata nevoie, ma salveaza multumirea. Zic in gandul meu: „Doamne, iti multumesc pentru aia si ailalta, sunt greu de dus, dar multumesc. Doamne, multumesc pentru Cutarescu, stii tu ce mi-ar mai trebui. Doamne multumesc si iar multumesc si pt faptul ca simt ca racesc si pentru ca nu mai pot face ce mi-e drag si pentru ca ma lasa picioarele si pentru tot”.

Cum, ce face toata multumirea asta? Pai descarca sufletul de greutate si il umple de … multumire. Tot zicand, tot gandind, ceva se strecoara in sufletul strivit ca biscuitele si ii da iar putere. Cred ca Dumnezeu.

P1010801 Piticul intelept cu felinarul sau

2 gânduri despre &8222;Reteta de mancare pentru suflet&8221;

  1. O prietena careia I -am zis de blog mi a zis ca a gasit multe lucruri bune de care nu stia , ea avand o fetita, si ca I-a placut f mult ca si spus ca suntem o parte divina, una fizica si una psihica , cred si ca ar fi bine daca am face in fiecare zi ceva pt fiecare .acum schimba alimentatia. Pup

    Apreciază

Care e parerea ta?

