Cele mai bune sfaturi pe care mi le-am dat pentru 2014

Primul: Go with your flow. Asa mi-a venit, impreuna cu desenul de mai jos.

In mai multe cuvinte, acolo unde se regasesc linistea, linistirea, relaxarea, gandurile, acolo unde curge in mod natural fiinta mea, de acolo vine si energia, bunastarea, viata in deplinatatea ei.

Go with your flow

Al doilea: Indrazneste!

N-am zis-o eu, a zis-o Hristos acum aproape 2000 de ani, dar va fi motto-ul meu in 2014.

Al treilea: Scrie obiective, scrie obiective, scrie obiective. Cat mai detaliate, cat mai precise, cat mai simple si mai multe. In 2014 imi propun sa mergem cu bicicletele la paine si in parc. Dar despre asta, intr-un articol detaliat.

Voi aveti sfaturi pentru voi in 2014?

Care e parerea ta?

