CUPTORUL CU MICROUNDE – DUȘMANUL DIN CASA TA

Preiau de la Daniel, caruia ii multumesc, un articol atat de documentat, cum eu nici nu visez sa scriu prea curand, si atat de folositor incat nu pot pune doar un link. Sa va fie de folos si catre sanatate!

Daniel Vla - Ortodoxie, Țară, Românism

cuptor cu microunde

E posibil ca milioane de oameni să-și sacrifice sănătatea fără să știe de pericolele la care se expun?
De ce a interzis Uniunea Sovietică aceste aparate în anul 1976?
Cine a inventat cuptorul cu microunde și de ce?
Cum funcționează acesta?
Sunt câteva întrebări la care vom încerca să răspundem în acest articol. Răspunsurile ar putea să va șocheze așa de tare, încât, dacă dețineți unul, nici măcar să nu vreți să-l dați altcuiva, ci pur și simplu să-l aruncați la gunoi.
Presupun că deja mai toată lumea știe acum că hrana pe care o mâncăm are legătură directă cu sănătatea noastre fizică, mentală și spirituală. Alimentele ne pot vindeca sau îmbolnăvi, în funcție de felul în care au fost crescute, recoltate, păstrate, manipulate, preparate și, bineînțeles, gătite.
Cel mai eficient și sigur mod de a mânca alimentele este în starea lor cât mai naturală, crudă. Dar nu toată lumea…

Vezi articol original 4.304 cuvinte mai mult

4 gânduri despre &8222;CUPTORUL CU MICROUNDE – DUȘMANUL DIN CASA TA&8221;

  1. eu nu am. Avui. Simplifica viata intr-un fel. Dar nu atat de mult incat sa se merite in viata mea de acum. Decizile de achizitie se fac functie de nevoie, spatiu, bani, prioritati, cum fiecare e limitata am ajuns sa zic ca intr-un aprt. de bloc nu e necesac un microunde.

    Apreciat de 1 persoană

    • Nici eu nu am avut vreodata, dar mi s-a parut informatia importanta. Se pare ca sunt totusi argumente discutabile. Cu toate acestea, daca pe mine ma deranjeaza radiatia telefonului mobil si pe Ioan l-a deranjat unda ecografului, e posibil ca si mancarea sa fie deranjata de microundele cuptorului.

      Apreciază

  2. Uite doua comentarii interesante la articolul pe care l-ai promovat 🙂

    nicu1967ro | octombrie 2, 2013 la 11:40 Danielvla, din punctul meu de vedere este asa: am zis teoretic pentru ca daca ai suficientă energie poți sparge nucleul. Practic am zis ca nu pentru ca cuptorul asta nu poate genera atâta energie. Daca citeai explicație mea, fara patima, o intelegeai. Si încă o data spun CATEGORIC si subliniez: ENERGIA MICROUNDEI DIN CUPTOR NU PRODUCE NICI O MODIFICARE STRUCTURALA SAU DE ALTA FORMA MOLECULEI DE APA SAU ATOMILOR COMPONENTI AI APEI. DOAR TRANSFORMA ENERGIA CÂMPULUI ELECTROMAGNETIC IN ENERGIE TERMICĂ. Si îți spune asta un om cu credință in Dumnezeu, care are si studiile universitare de specialitate. O zi buna va doresc. * Ciprian Cîmpan | octombrie 2, 2013 la 05:24 Fiti seriosi! Va afecteaza mai mult toata panica asta decat cuptorul cu microunde. By the way, eu am incoltit seminte cu apa calduta, incalzita la microunde. Plantele sunt bine mersi 🙂   pup !

    Apreciază

Care e parerea ta?

