Prima pagina din carticica

Nu va imaginati ca am stat degeaba: am scris, am desenat, am asudat (de groaza) si am nasit 2 fini, frumosi ca florile si veseli ca zorile. Ii puteti vedea si pe facebook, in like-urile mele 🙂 si pe mireasa aici, pentru dovada:

Photo: Multumesc Catalin Cimpan, Tatiana Lori, Mari Mave-Daniliuc, Cristina Runcan :X !!!

Iar carticica? Este la editare, inca, dar se incheaga. Alta asteapta la rand. Iar desenele, care sunt extrem de importante pentru o carte adresata copiilor de un an – doi – trei, vin mai greu, insa de dimineata am indraznit la prima pagina. Mai am muuuuult de lucru la desen, voi face un curs pentru ilustratie (m-am hotarat ca vreau, cu toate ca sotul nu ma crede…).  Iat-o mai jos (calitatea scanului nu e grozava, dar lucram si la asta):

Aventuri de Ingeras - Dulapul suparat1

Cartea se va numi „Dulapul suparat” si este o relatare fidela a unei intamplari din viata noastra, gestionata in totalitate de ingerasi. Seria se numeste „Aventuri de Ingeras” si va fi cat mai mare :). Pur si simplu nu am gasit pe piata ceva de acest gen pentru Ioan. Si mai nou, da, fac si paine bio, ceea ce imi aduce o imensa usurare :). Si da, voi scrie la blog in continuare, si da, am o gramada de noutati de impartasit!

 

Care e parerea ta?

