Lasati expertii sa vina la mine

Iata-ma-s in plina vara, blagoslovind fiecare norisor si ploicica ce se plimba peste acoperisul nostru si …. recrutand. Desenand, facand haz de necaz, postand joburi si schimband mail-uri cu aplicanti si candidati. Am renuntat de la inceputul verii sa ma gandesc la vreun fel de vacanta, sa-mi fac vreun fel de plan. Ce bine am facut! Nu aveam nicio sansa sa realizez vreun plan, cum nu puteam anticipa ce voi face acum.

Asa ca, tadam, dragi si fideli cititori, nu stati in concediu degeaba la soare, ci raspanditi informatia, pentru ca am 12 posturi de ocupat.

Iar universul conspira intens sa-mi dea toate lucrurile pe care mi le-am dorit vreodata.

Si toate deodata!

Ajutor!! Gasiti descrierea posturilor mai jos. O vara minunata va doresc!

Anunt experti informare consiliere ocupare public

 

2 gânduri despre &8222;Lasati expertii sa vina la mine&8221;

Care e parerea ta?

